Shit pommes

Dietisten sa att det skulle bli tufft att börja äta igen och hon skojade sannerligen inte! Jag är hungrig heeela tiden!

Egentligen är det inte så konstigt. Under 12 veckors tid så har jag systematiskt satt min kropp i svält och tillfört 800 kcal per dag, en pulverpåse i taget. Kroppen har väl funnit sig i det och hungerskänslorna har dämpats och det har funkat bra.

Nu plötsligt får den svältande kroppen ett mål mat och tänker YIPPIEEE! Nu sätter vi igång alla processer i kroppen och kör så det ryker! Mata mer, mata mer!

Resultat: Tokhunger och desperation efter mer mat. Totalfixering vid mat. Drömmar om mat. När skall jag äta nästa gång? Vad skall jag äta då?

Jag måste distrahera mig känner jag, det här går inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0