Dag 20

Idag känns det lättare av nån anledning. Det går verkligen upp och ner det här!

I flera dagar nu så har jag haft såna enorma cravings på falukorv! Jag förstår det verkligen inte själv men så är det. Jag drömmer om korv stroganoff eller falukorv i ugn med senap och äpple och potatismos till. Eller gratinerad med tomat och ost...

Min man sa till mig igår: Therese, om du bryter dieten nu för att äta falukorv, då blir jag arg på dig! Pizza kan jag förstå, men falukorv???

Haha!!!

Skämt åtsido, jag vägrar att bryta! Jag skall lyckas nu. Det är nu eller aldrig! Jag har ett helt liv framför mig där jag kan äta falukorv tills jag spyr men nu är det shakes som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0