Heja Modifast!

Jag gick in på www.modifast.se dagen före julafton för att beställa ett gäng lådor med pulver. 4 lådor med vaniljsmak, 3 lådor med banansmak, 3 lådor med chokladsmak blev det, 80 st påsar totalt. Precis när betalningen skulle gå igenom så kom det upp ett felmeddelande på skärmen att inte betalningen gick att genomföra.

Jag ringde upp Modifast kundtjänst och killen i telefon sa att betalningen inte gått igenom och så tog han en ny beställning.

Idag fick jag mail om att min order hade skickats, gånger två! Så nu har jag då totalt 160 stycken påsar som är på väg hem till mig. Hujedamig! Visseligen så kommer de ju gå åt, men jag kanske hade velat ha någon annan smak... Orkar inte skicka tillbaka nåt dock så det får bli som det blir, men lite koll får de allt skaffa sig på kundtjänsten där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0